niedziela, 18 października 2015

Zmiany w ciągu 3 miesięcy na testosteronie.

Witam. 

Ostatnimi dniami mam mało czasu na cokolwiek, tym bardziej na dodawanie jakiś postów.
 Wiecie jak to jest, praca, studia, obowiązki domowe, spotkania ze znajomymi, wyjazdy do dziewczyny ( dziękuję jej z całego serca, że nadal przy mnie trwa i znosi moje humorki ) ...

Jestem po drugiej wizycie u Libera, wcisnął mi 4 opakowania omnadrenu więc na ponad pół roku mam spokój z wjazdami do Wawy ;) 

Od października zaczęły się znowu zjazdy w szkole, miałem fajną sytuację bo wykładowca czytał listę, gdy wyczytał moje nazwisko i odezwałem się, że jestem to wszyscy na roku ( około 100 osób ) posłało mi pełne zdziwienia spojrzenia a ja siedziałem dumny jak paw z myślą w głowie  " ha, nie myśleliście, że będę mieć taki fajny głos :D " 

W pracy mój szef przyjął dwóch nowych pracowników ( facetów )... Trochę nie podoba mi się ta sytuacja, ponieważ niezbyt lubię wchodzić w kontakty z facetami... No ale cieszę się, że dziewczyny z pracy starają się przestawić na inne imię i końcówki ( choć nie zawsze im to wychodzi i czasami palną coś głupiego ). 

Jednakże wracając do tematu posta, chciałem Wam przedstawić zmiany jakie zaszły w moim wyglądzie i głosie w okresie 3 miesięcy przyjmowania testosteronu. 






 

2 komentarze:

  1. Hmmm, po dłoni widać, że Cię troszkę podlało na teściu. Polecam sporo pić, najlepiej zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń