wtorek, 17 lutego 2015

Dawno mnie tu nie było.
Tym razem z tej strony Lusi. W sumie u nas jeśli chodzi o zmianę nic się nie ruszyły. Gru miał zacząć odkładać kasę, ale wiadomo. Zawsze są ważniejsze wydatki. Denerwujące, ale niezmienne.

Ostatnio między nami się coś psuje. Gru jakoś dziwnie się zachowuje. Nie wiem czy to narasatająca w nim frustracja, że nie ma kasy (na zmiany i na swoje potrzeby) czy to kwestia tego, że mu się znudziłam. To takie trochę nie fair, bo tak go wspierałam... Ale nie chcę się nad sobą użalać. Chciałam się dowiedzieć czy jeszcze posiadam jakiś czytelników? Jesteś ts? A może miałbyś ochotę pochwalić się jak Twoje postępy w zmianie? Piszcie, z chęcią poczytam

-http://ask.fm/transseksualnygru
- transseksualnygru@gmail,com

CZEKAM I POWODZENIA!

1 komentarz:

  1. Ładnie proszę nigdy nie zakładać takich rzeczy jak "to kwestia tego, że mu się znudziłam". Zamiast próbować się domyślać czemu partner zachowuje się tak czy inaczej należy spytać. Komunikacja to podstawa. Gdybym to ja był Gru to bym się lekko fochnął z małym przytupkiem o takie założenia.

    OdpowiedzUsuń