wtorek, 19 sierpnia 2014

Powrót

Dzisiaj taki krótki post, ale zapraszam do śledzenie, możee tym razem dodam coś wcześniej :)


Miałam pisać codziennie, a jakoś nie wyszło. Na początek nie wiedziałam co mogę pisać, co opisywać, a potem po prostu zapomniałam. Dziś mam chwilę i postanowiłam coś napisać. Jestem mile zaskoczona, ponieważ wcześniejszy post wyświetlono 147 razy :)
Cóż... Spędziłam caaały miesiąc z Gru. Mało tego! Ten cały miesiąc mieszkał u mnie. Moi rodzice są Nim zachwyceni! Kochają go po prostu! Zresztą nie tylko rodzice. Ciocie, rodzeństwo itd. Moja mama oczywiście o niczym nie wie i powiedzmy, ze w najbliższym czasie niczego się nie dowie. Myślę, że dosadnie dawałam Gru do zrozumienia, że dla mnie jest mężczyzną i nic tego nie zmieni. Uchylę rąbka tajemnicy, że doszło nawet do zbliżenia. Z pakerem. Nie będę zdradzać zbyt wiele, ale jedno przyznam: najwspanialszy seks i partner!
Moja rodzina zabrała nas nawet na wycieczkę. Nikt się niczego nie domyśla i na razie niech tak zostanie. Jaki z tego wniosek? Jeżeli wahacie się czy przedstawić swojego partnera rodzicom to może warto zaryzykować? Pozdrawiam Was serdecznie :)

AHA! GRU MA DO SPRZEDANIA PAKER PO NAPRAWDĘ PROMOCYJNEJ CENIE, WIĘC JAK KTOŚ ZAINTERESOWANY TO PROSZĘ O KONTAKT: transseksualnygru@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz