poniedziałek, 6 lipca 2015

Pierwszy zastrzyk

W sobote wieczorem leżę sobie na łóżku i o ile dobrze pamiętam jem arbuza... Po chwili do pokoju wchodzi moja dziewczyna z uśmiechem na twarzy jakby dostała swój wymarzony prezent i w ręku trzyma napełnioną strzykawkę. Zapaliła mi się lampka, ręce zaczęły pocić i trząść... Stwierdziłem, że trzeba się trochę odstresować więc zapaliłem papierosa, choć próbowałem palić go powoli by odwlekać ten zastrzyk to niestety w końcu papieros się skończył... 
No więc wstałem, oparłem się o biurko, zsunąłem spodenki, potem odchyliłem gacie... Bałem się jak cholera, te wszystkie opowieści innych jak to bardzo boli, jak rozsadza cztery litery, sam widok tej strzykawki i konsystencji płynu mnie przerażał... Poczułem wilgoć na pośladku ( spirytus salicylowy ) i czekałem patrząc się w ściane. Po chwili poczułem lekkie ukłucie, nastawiłem się psychicznie na ból lecz znów poczułem mokry wacik. Było już po wszystkim. Gdzie ten ogromny ból który opisywali inni  ? Zero , nic, nothing, pusto. Tak się cholernie bałem tego zastrzyku a okazało się, że niepotrzebnie ! 
Po upływie około 15 minut testosteron rozszedł się po moim  organiźmie i poczułem dziwny, nieznany mi do tej pory smak w ustach ... To był smak tst, który podobno bardzo fajnie działa na kobiety, jak magnez ;) Czuć go nie tylko z ust bo on staje się nowym zapachem Twojego ciała. Czekałem na jakieś mroczki przed oczami, osłabienie, mdłości, drażliwość... i co  ? i znowu nic ! Przestraszyłem się, że może zastrzyk był źle zrobiony, może za mała dawka, może jestem jakiś inny... Lecz on jednak podziałał bo po jakiś 2 godzinach dało się odczuć zwiększone libido ;) No i to tyle z tego pierwszego razu. Dodam tylko że źle wymasowałem i mi się zrobił lekki zrost który trochę mi dokucza ale da się funkcjonować. 
W gratisie dorzucam seksowną fotę mojego tyłka ;) 



Dziękuję autorce zdjęcia za poświęcenie swoich oczu dla jego zrobienia ;)

2 komentarze:

  1. Awwwe! Aż poniosła mnie ekscytacja! Fajnie, że te wszystkie dolegliwości, które miały nastąpić-nie nastąpiły. Widocznie to wszystko zależy od organizmu ;-) polać Twojemu! No to ja gratuluję i pozdrawiam, Stav.
    Ps. Ten tyłeczek to doprawdy masz seksowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja również się cieszę, że obyło się bez żadnych dolegliwości ;) Mam nadzieję, że to się nie zmieni przy następnym szocie.
      Dzięki wielkie i również pozdrawiam !

      Usuń