sobota, 8 sierpnia 2015

Miesiąc

Jestem już ponad miesiąc na teściu i co zauważyłem  ? W sumie nie wiele... 

Trochę bujnął mi się zarost na nogach ale to też tylko na łydkach, uda nadal są gładkie. 
Minimalnie większy zarost na brzuchu ...
Mam  zwiększony apetyt, mógłbym jeść  i jeść i jeść a niestety wszystko idzie w brzuch. 
Na pewno też mam większą potliwość ciała, prawie jak genetyczny facet. 
Co do głosu to nawet nie wiem czy coś się zmieniło, niektórzy mówią, że tak, inni że nie ... 
Nadal zwiększone libido, coraz bardziej zaczyna mi to przeszkadzać, no i nie tylko mi... 
Na klacie nadal ani jednego włoska i dzięki Ci Boże 

Coś czuję, że będę musiał sobie jeszcze długo poczekać na jakiekolwiek bardziej widoczne zmiany :/ 
Co do charakteru ... Ciężko mi to ocenić. Możliwe, że jestem trochę bardziej nerwowy, zmęczony, skory do kłótni... Ale czy coś więcej to nie mam pojęcia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz