poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Dalsze zmiany

Ostatnimi czasy odczuwam większą siłę w rękach. To co wcześniej było dla mnie naprawdę ciężkie teraz potrafię podnieść z łatwością.  Nie sądziłem, że już po niecałych dwóch miesiącach na zastrzykach będę czuł aż tak dużą zmianę. Oczywiście siła sama z siebie się nie weźmie, trzeba nad nią pracować, chociażby kilka razy dziennie podciągnąć się na drążku, poćwiczyć hantlami czy cokolwiek. Ja ćwiczę systematycznie od 2 tygodni i powiem Wam, że np. 

- przed braniem testo na drążku mogłem się podciągnąć jedynie raz i to tylko z podskokiem. Teraz podciągnę się około 3 razy bez żadnego podskakiwania czy coś podobnego.


- przed teściem w życiu nie zrobiłbym pompki. Po dwóch miesiącach mogę z wysiłkiem zrobić 3 prawidłowe pompki.


- przed teściem w pracy ( pracuję w hurtowni ) było mi ciężko przenieść 30 kg rolki materiału. Teraz na luzie zarzucam je sobie na ramię i do przodu.


Ja wiem, że te zmiany odnośnie siły nie są jakieś wielkie ale najważniejsze, że są, że coś się dzieje co mogę poczuć. A to dopiero 2 miesiące, nie potrafię sobie wyobrazić co jeszcze bym mógł przykładowo po pół roku na teściu. 


Więc jeśli któryś z Was chciałby mieć fajnie umięśnione ciało to bierzcie się do roboty, kilka czynności powtarzanych każdego dnia ( nikt nie mówi o siłowni bo nie dla każdego jest swoodne by tam pójść - dla mnie nie jest ) naprawdę może przynieść spore efekty.




2 tygodnie hantli, pompek i drążka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz