poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Zmiany w głosie :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam mój jakże samczy głos ;)  

Pierwsze nagranie pochodzi z pierwszego tygodnia na testosteronie, był on już wcześniej troche wyćwiczony jednakże zabójczych efektów nie było :)

Drugie nagranie jest w miarę aktualne, po 2 miesiącach na teściu. Nawet nie sądziłem, że aż tak zmieni się mój głos ;) 

Miłego słuchania życzę :)

P.s Wybaczcie to co mówiłem ale tak naprawdę nigdy nie zamierzałem wstawiać próbek mojego głosu w czeluści internetu, miały być tylko do własnego użytku ;)


Link 1.  Przed

Link 2.  Aktualnie

2 komentarze:

  1. super zmiany, bardzo ładny męski głos. zazdroszczę, ja dopiero 24 dni na testosteronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałeś w maju, mamy już wrzesień, teraz i Ty również masz super ekstra samczy głos ;)

      Usuń