piątek, 14 sierpnia 2015

Kilka Fociszy

Dzisiejsza notka powstała głównie dla zdjęć.
Minęło 50 dni na testo i o to jakie " zmiany " zaszły. Nie ma się czym chwalić ale  jakby nie patrzeć zawsze mogło być gorzej :)
Wszystkie zdjęcia wykonane telefonem, więc wybaczcie za jakość. 


Na wstępie powiem, że od małego miałem bardzo znikome owłosienie  na każdej części ciała ( rzadko musiałem się golić tu i ówdzie ) , więc pojawienie się ciemniejszych włosów to dla mnie coś naprawdę nowego. 






Niestety jakby to chciało większość transów - mięśnie same nie urosną... Osobiście pracuję nad nimi od jakiegoś tygodnia + praca fizyczna i efekty nie są jeszcze zadowalające ale nie jest źle. 


No i doszliśmy do " zarostu "...
Powoli ten meszek staje się twardszy, jest go więcej choć nie wiem czemu po jednej stronie jest więcej włosków a po drugiej mniej... Mam nadzieję, że z czasem on się wyrówna i stanie się ciemniejszy. 

To by było na tyle ze zmian, niestety przechodzę je wolno ale jednak zachodzą z czego się cieszę :)  

2 komentarze:

  1. Eixtra! Gratuluje!
    A przepraszam że tak zapytam czrmu lusi już nic nie pisze? Lubiłem czytać jej relacje z waszego życia. Widać że cię kocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którymś poście wyjaśniłem już, że Lusi nie będzie dodawać postów dlatego, że się rozstaliśmy. Układa sobie teraz życie z kimś innym

      Usuń